Начално образование

Как да нарисуваме различни животни

Posted on: септември 1, 2009

Презентацията съм я правила преди няколко месеца. В нея се съдържат флаш клипчета, намерени в интернет, в които детето може да наблюдава как се рисуват различни животни, като проследява процеса на изграждане на образите им. За целта в долния десен ъгъл на всяка картинка то трябва да клика няколко пъти, за да види етапите при създаването на рисунката от началото до края.

Как да нарисуваме различни животни

14 коментара to "Как да нарисуваме различни животни"

Изключително полезно и интересно!Истинска наслада за децата!

Благодаря ти, Цвети 🙂

Дано да се зарадват децата на предложението и да заобичат още повече рисуването.

Прекрасно предложение, Поли! Децата ще се забавляват истински!

СУПЕР ПОЛИ!НЕВЕРОЯНО!А,ЗА ДЕЦАТА ИНТЕРЕСНО И ПОЛЕЗНО!

Дани и Хриси, благодаря ви за добрите думи! 🙂

Благодаря ти, Марианка 🙂

Радвам се, че ви харесват 🙂

Невероятно е това, което предлагаш миличка Поли! Обичам те!

За мен е изключително полезно. Благодаря, че споделяте! Задължена съм!

Щастлива съм, че открих твоята публикация. Това е един чудесен начин децата да се научат да рисуват.

Като натисна стрелката не показва как е нарисувана картинката, а преминава съм друга

Вашият коментар

Категории

септември 2009
П В С Ч П С Н
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-6374007932674101", enable_page_level_ads: true });