Начално образование

Ориентиране в пространството

Posted on: септември 28, 2009

Знам, че продуктът ми не е на ниво, но повече от това не мога на този етап от обучението ми за работа с програми за флаш. Сто пъти греших и поправях. Оставям го така, както е в момента.

Темата е заложена в учебното съдържание по математика в първи клас, но съм сигурна, че се разглежда и в подготвителната група. С изключение на задачата с моливчетата, която е само за наблюдение, всички останали се изпълняват с влачене на мишката.

Линк за изтегляне на флаша

Линк за гледане на флаша

7 Коментари to "Ориентиране в пространството"

ВИДЯХ ГО!НЕ МОЖАХ ДА ГО СВАЛЯ,НО РАБОТАТА ТИ Е ПРЕКРАСНА!ПРЕГРЪДКИ ОТ МЕН!

Ще го оправя, Хриси, ей сега.

Здрасти 🙂 Само наминавам, интересно ми стана,че те виждам и тук 🙂

Здравей Поли. Случайно те видях на малката снимка и помислих, че някой без да ме пита е сложил моя фотография…… Изненадана съм от голямата прилика между мен и теб /това, което виждам на снимката/. Интересно ми е дали наистина е така или само с тази снимка те оприличавам на себе си. Надявам се да ми отговориш.

как да го видя преди да го сваля.

Кекле, привет! Добре си наминала насам 🙂 Тук смятам да се установявам, защото ми е по-спокойно, пък и никой не ми налага неговите си правила. Достатъчно много направих за популярността на БГлог – сега ще популяризирам само себе си.

Славче, може и да си приличаме, но снимките не са истината. Те са леко изкривената истина и най-сигурно е като видиш човека на живо. Ето едно миналогодишно линкче с моя снимчица: http://item.slide.com/r/1/0/i/HlVQ-6DH4j_U924BQm3xxVzCFBdTqACK/

Ето и снимки от тазгодишното море: http://bglog.net/blog/queen_blunder/site/posts/?bid=31706

Цвети, сложих и линк за гледане на флаша.

И на мен ми хареса тук именно заради спокойствието 🙂

Вашият коментар

Категории

септември 2009
П В С Ч П С Н
« Авг   Окт »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-6374007932674101", enable_page_level_ads: true });
