Начално образование

Учим се да пишем цифри. Число и цифра 1

Posted on: септември 22, 2009

За утре ми предстои урок за число и цифра 1. Онзи ден адаптирах руска презентация, в която с анимация е показан правилният начин на изписване на всички цифри. Опитах се тук-таме да поизправя цифрите – видяха ми се прекалено наклонени, а също така и да ги центрирам в квадратчетата. Явно руските изисквания са по-различни от нашите, защото и по отношение на разположението на цифрата в квадратчето  цифрите се намираха не по средата, а в десния край на квадратчето.

След щракване трябва малко да се изчака, за да се стартира изписването на всяка цифра.

„Учим се да пишем цифрите“

Днес написах хода на урока ми за утре, като заедно с него върви презентация. Всеки слайд е отбелязан кога трябва да се появи – в кой момент от урока.

„Число и цифра 1“ – ход на урока

„Число и цифра 1“ – презентация

За подготовката си ползвах материали от руските сайтове, неодобрения учебник по Математика за 1. клас на Лозанов и комплекта учебник и уч. тетрадка на Манова, по които работя. Идеите за стихчетата за психологическа нагласа и за физкултминутка са заимствани от руските колеги – само стихоплетството е мое.

12 Коментари to "Учим се да пишем цифри. Число и цифра 1"

МОГА ДА КАЖА САМО ЕДНО!ЧУДЕСНО Е!ЦЕЛУВКИ ОТ ХРИСИ!

МНОГО БЛАГОДАРЯ ! Благодаря, че Ви има и сте така всеотдайни, скъпи Учители и колеги!

Хареса ми. Как го възприемат учениците, помнят ли повече и по- бързо, като е поднесено така забавно?

Интересно и забавно за децата! Методически добре издържано! Браво, Поли!

Чудесно представяне на цифра и число 1. Поздравления!

Благодаря! Темата може да се поднесе по хиляди различни начини, разбира се, но аз се ограничих в тези рамки, защото не бих искала още в началото да пришпорвам моите първолаци. Даже не съм сигурна, че ще ни стигне времето от 35 минути.

Поздравявам Ви!
Извинете ме, че се намесвам където не ми е работа, но ме примами „Число и цифра 1”.
Сигурен съм, че Вашите ученици ще знаят какво е число и какво цифра.
За разлика от политическия ни и журналистически елит. Пропуснали са някога урока, че „Знакът, с който се записва дадено число, се нарича цифра.”… 🙂

Ех, че яко!
Доста съм впечатлена от идеята!

Поли, много се радвам, че съм първокласничка като теб. Напредвате бързо, щом вече сте взели единицата. Аз ще я преподавам утре. Благодаря ти за споделената идея за представяне на урока. Прекрасно е да си „сверяваме“часовника относно преподаването. Харесах си физминутката ти и я прибавих към моите. Такива стихчета публикувах неотдавна в блога, ако искаш ги потърси и ползвай.
Поздравления за ентусиазма и всеотдайността ти, Поли!

Прекрасна идея, реализирана по перфектен начин. Поздравления, Поли! Дечицата скоро ще осъзнаят какъв късмет са извадили с учител като теб!

Благодаря за добрите думи! Още колко много работа ни чака, за да запълним нишата в българския интернет и предложим добри разработки по темите, които разглеждаме в училище!

Вашият коментар

Категории

септември 2009
П В С Ч П С Н
« Авг   Окт »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-6374007932674101", enable_page_level_ads: true });
