Начално образование

„Преброй плодовете“ – образователна флаш игра

Posted on: септември 6, 2009

Това е второто ми произведение на флаш след миналогодишните ми опити. Беше ми много трудно да го догодя, защото се иска сериозна подготовка за работа със софтуера.

Благодарение на преподадените от Деси уроци, докато гостувахме на Тони, нещичко разбрах и запомних.  Като за втори опит очакванията към продукта ми нека да не са много големи – просто на този етап толкова си мога. Но ще продължавам да се уча и да се усъвършенствам.

Ето играта, в която детето брои плодовете, пише съответната цифра и проверява верността на записа си.

„Преброй плодовете“ – флаш игра

10 Коментари to "„Преброй плодовете“ – образователна флаш игра"

Прекраснооооооооооооооооо!!! И учителката е страхотна, но и ученичката си я бива 🙂

Страхотна игра, поздравявам Ви! Кога ли и аз ще се науча – руските сайтове ме побъркаха с тези флаш-файлове!
Завиждам Ви, че имате много добри учители!

Чудесна идея и великолепна реализация! Благодаря!

Невероятно забавно!Истинско забавление за малчовците!

За ползвателя е голямо удоволствие! Само ти си знаеш как си го постигнала! Значи има шанс и за мен… 🙂

Благодаря ви, скъпи колеги!

Всички, които искат да се научат, ще се научат. Въпрос единствено на време.

Ако се налага, ще си направим видео уроци как да се работи. Аз временно спрях с видео уроците, защото имам проблем със звуковата карта.

Както винаги оригинална идея и прекрасно изпълнение.
Искрени поздрави и благодарност, че сподели с всички нас.

Играта е страхотна и също подходяща за предучилищна подготвителна група.Благодаря на госпожата.

Благодаря! Радвам се, че и предучилищниците ще я ползват 🙂

как да го сваля?

Вашият коментар

Категории

септември 2009
П В С Ч П С Н
« Авг   Окт »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-6374007932674101", enable_page_level_ads: true });
